Zápis proběhne 12.4.2021 – 13.4.2021 v době od 13:00 – 17:00 hod
bez osobní přítomnosti dětí a rodičů ve škole!!!!
Podání žádosti o přijetí
Podepsané žádosti o přijetí k zápisu do 1. třídy vyplněné v elektronickém systému ( bude spuštěn od 1.3.2021) https://zapiszs.usti-nad-labem.cz/ je možné doručit do školy pouze tímto způsobem:
1) Elektronicky -vytištěnou a podepsanou žádost (oběma rodiči) je možné oskenovat a poslat
do školy elektronicky (např. datová schránka- gmmxbxc,
e-mail- zsul.karlaiv@seznam.cz
2) Poštou
Originál podepsanou žádost lze zaslat také poštou v době od 1. 4. 2021 – 13. 4. 2021.
– doporučujeme rodičům, aby si ověřili, že škola obdržela žádost
3) Osobně – vhodit vyplněné a podepsané žádosti v obálce nebo v deskách do označené
schránky v budově školy ve dnech 12.4. 2021 – 13.4.2021. Ve výjimečných
případech lze žádost vyplnit ve škole po předchozí telefonické domluvě.
Při osobním podání žádosti vyplní zákonný zástupce na určeném místě v budově školy tyto údaje:
– jméno a příjmení žadatele (dítěte)
– datum narození dítěte
– místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování
– kontaktní telefon a e-mailovou adresu zákonného zástupce
– označení správního orgánu, jemuž je žádost určena (konkrétní základní škola)
– podpis osoby, která žádost podává (podpisy zákonných zástupců dítěte)
Kontrola rodného listu dítěte a průkazu totožnosti rodiče bude provedena v náhradním termínu.
Žádost o odklad povinné školní docházky lze vyplnit v elektronickém systému https://zapiszs.usti-nad-labem.cz/ Vyplněnou žádost o odkladu s oběma přílohami doručte do školy obdobným způsobem
Výše uvedená sdělení lze dodatečně upravit i vzhledem k aktuálním krizovým opatřením vlády ČR v době zápisu. Proto je nutné sledovat aktuální zveřejňované informace k zápisu, včetně konkrétních organizačních pokynů jednotlivých základních škol v Ústí nad Labem.
Mgr. Pavel Ťupek
ředitel školy